Thursday, May 22, 2008

The Third of Three

I can't believe I remembered my password for this thing. Lucky guess, really.

Anyway, I just thought I would jot down some of the happenings in my life these days. Anyone who would read this probably knows that the first bit of news is that my bizarro novel CHEMICAL GARDENS has been optioned for film. I guess you could say its "in developement". It was purchased for a young actress named Selena Gomez. I think her people are shopping it around to studios right now. The ones that were mentioned to me were Disney (uh oh!) and Warner Bros. (sweet!) The only director's name I heard was Tim Burton, but I really can't imagine that that could actually happen. That would just be KOOKY TO THE MAX!!! haha.

So, there's that. More info as it becomes available to me...

I also have a few books coming out soonish. The first one, from Afterbirth, called MOTHER PUNCHER, should be out within a month or two. I think...I'm just guessing here. Then there's SKY TONGUES, coming from Eraserhead in the fall, I believe. The last one is called RUMORS OF MY DEATH and will be released through Afterbirth's absurdist imprint, Bloo Skize. This one I'm pretty nervous about because it's actually the first full-length novel I ever wrote and is many years old. I sense a major re-write in my future.

Also, there are a few short stories coming out in various anthos, including one in the Graveside Tales' THE BEAST WITHIN and another in Horror Library Vol.3. I feel like I'm forgetting something, but I can't remember what now. Ugh.

I'm spaced because of the amount of Benedryl I've been having to take lately. The weed pollen here in Washington has been through the roof for about a week, I guess. Maybe longer. It's making me miserable as hell. I'm considering getting allergy shots since I've been taking about twice the recommended dose of those pills and still feeling like crap.

Let's see..anything else...hmm...

My mind just went junkie blank so I suppose that's it. Tune in next time when I'll be talking about Particle Men and The Alone Hole. Or maybe not. Maybe I just made up those titles on the spot. In fact, I think I did. haha.

10 comments:

Nick Cato said...

'Looking forward to all your wonderfully demented offerings. Congrats again on the film deal.

Jodi Lee said...

Cool, Gina! I was wondering how all that turned out!

Tim Burton would be awesome. :)

A.P. Fuchs said...

Yeah, Tim Burton would be cool.

Glad to also have your story in BITS OF THE DEAD. It rocked hard!

Michael Hultquist said...

Yo, Gina! Congratulations on the upcoming pubs and film deal. I hope it gets made. Good luck, and I'll see you in the TOC for The Beast Within!

Mike H.

kek-w said...

You gotta do "Particle Men" lol...

kek-w said...
This comment has been removed by the author.
kek-w said...
This comment has been removed by the author.
kek-w said...

Oh weird - it triplicated my comment:

I...have...split...in...three...and...become...a...Particle...Man...

kek-w said...

...Man.

Gina Ranalli said...

haha. Yeah, Particle Men does sound like a real bizarro book or story. Maybe someday...